840 111 310po-pá 8.00 - 18.00

Časté dotazy

Jaká bude cena plynu od LAMA energy a.s.?

Stejně jako u ostatních dodavatelů aktualizuje LAMA energy a.s. své ceníky čtvrtletně.LAMA energy a.s. zákazníkům z řad domácností garantuje výrazně nižší cenu energií, než je cena dominantního dodavatele v dané lokalitě. Aktuální výši úspory vůči Vašemu dodavateli zjistíte na této kalkulačce.

Jak dokáže Levný plyn být vždy levnější než ostatní společnosti?

V segmentu domácností LAMA energy a.s. resp. LEVNYPLYN.CZ garantuje cenu komodity vždy levněji, než je cena největšího dodavatele v regionu. Tuto cenu dokážeme garantovat díky tomu, že zhruba 25% dodávek plynu pokrýváme z vlastní těžby v České republice, 50% výhodnou koupí plynu na energetické burze v období, kdy je plyn nejlevnější a pouze 25% pokrývají dodávky plynu z Ruska.

Jak často můžu změnit dodavatele plynu?

Zákazníci kategorie domácnosti mohou změnit svého dodavatele v souladu se smlouvou o dodávkách plynu uzavřené se současným dodavatelem.

Budu platit nějaké poplatky za změnu dodavatele plynu?

Pokud si vyberete naši společnost, žádné poplatky neplatíte. Navíc, v případě, že máte roční odběr nad 7,56 MWh, bude cena plynu od nás VÝRAZNĚ NIŽŠÍ  OPROTI CENĚ DOMINANTNÍHO DODAVATELE ve vašem regionu aktuální výši slevy zjistíte v našem ceníku. Limit 7,56 MWh dosahuje drtivá většina domácností, které využívají plyn k topení či ohřevu vody. 

Vyplatí se mi zůstat u společnosti LAMA energy a.s.?

Ano, protože naše společnost Vám kromě výraznéslevy oproti dominantnímu dodavateli při odběru nad 7,56 MWh ročně již po prvním pravidelném odečtu garantuje i další výhody. Jsme členy kapitálově silné skupiny, která plyn sama těží na jižní Moravě a nejsme tudíž závislí pouze na zahraničních dodávkách. Nevymýšlíme si žádné skryté poplatky a další finty.

Musím ukončit smlouvu se současným dodavatelem plynu?

Smlouva se současným dodavatelem plynu musí být ukončena, a to v souladu s jejími podmínkami. Pokud se nebudete chtít starat o nic, vyřídíme vše za Vás. Sdělíte nám název Vašeho současného dodavatele plynu a udělíte nám plnou moc k provedení veškerých právních úkonů spojených se změnou dodavatele plynu.

Jak zjistím datum platnosti a účinnosti Smlouvy?

Datum platnosti Smlouvy nastane datem podpisu smluvních stran. Datum účinnosti Smlouvy nastane následující kalendářní den po dni ukončení smlouvy s předcházejícím dodavatelem plynu.

Jaké technické změny musím udělat v případě změny dodavatele plynu?

V případě změny dodavatele plynu nemusíte provádět žádné technické změny, vše zůstává tak, jak máte nyní u současného dodavatele plynu. Plynovod a plynoměr je v majetku příslušného provozovatele distribuční sítě (PDS), který ze zákona poskytuje regulované služby všem dodavatelům plynu za stejných podmínek.

Co mám dělat, když mám poruchu na plynoměru?

Volejte pohotovostní linku příslušného provozovatele distribuční soustavy (PDS) - pro celou ČR platí telefonní číslo 1239. O této skutečnosti nás prosím informujte prostřednictvím naší telefonní linky (840 111 310).

Co se stane, pokud dodavatel plynu zkrachuje?

V takovém případě má odběratel možnost požádat v souladu s § 12a energetického zákona u dodavatele poslední instance o dodávku zemního plynu za ceny stanovené Energetickým regulačním úřadem. Dodavatel poslední instance je povinen tuto dodávku zajistit s výjimkou zjištění neoprávněného odběru.

Phone Email Kontakt na Skype Prezentace na Facebooku Twitter presentation

Telefon: [+123] 123 123 123
Email: support@upgates.com